Mobilioji programėlė tobulinama iki šiol, lapkričio pabaigoje įdiegtos ir naujos funkcijos: galimybė pakeisti procedūros laiką arba ją atšaukti, pateikta informacija apie baseinų ir pirčių kompleksų, kavinių, maitinimo salių darbo laiką. Daugiau apie programėlę skaitykite čia.
Taip pat „Eglės sanatorija“ norėdama pagreitinti informacijos sklaidą ir sumažinti gamtos išteklių naudojimą pristatė info-terminalus, kuriuose pateikta ne tik pagrindinė informacija apie sanatoriją, bet ir apie pačius Druskininkų ir Birštono kurortus: lankytinas vietas ir šiuose miestuose vykstančius renginius. Tikima, kad info-terminalai prisidės prie turizmo skatinimo, kurortų populiarinimo, padės mažinti spausdintos medžiagos poreikį ir atskleis vis labiau modernėjančių Lietuvos kurortų galimybes. Šie info-terminalai klientams pasiekiami registratūrose.
Ateityje „Eglės sanatorija“ žada nesustoti ir toliau tobulinti šiuos įrenginius. Juos norima pritaikyti ir individualiems kliento poreikiams, pavyzdžiui: kelionės į oro uostą planavimui, lėktuvo ar traukinio bilietų spausdinimui ir panašiai. Info-terminalų diegimo ir mobiliosios programėlės tobulinimo projektą „Eglės sanatorija“ įgyvendino Europos sąjungos finansuojamos programos „Turizmo inovacijos“ lėšomis.
Tiek mobilioji programėlė, tiek info-terminalai pritaikyti ne tik lietuviškai kalbantiems klientams, bet ir anglų, rusų, vokiečių kalbomis. „Eglės sanatorijos“ Rinkodaros ir komunikacijos padalinio vadovė Aistė Povilauskaitė teigia, kad sanatorija nori žengti koja kojon kartu su išmaniosiomis technologijomis: „Siekiame būti lankstūs, modernūs ir patrauklūs savo klientams, kurie savo gyvenimo neįsivaizduoja be išmaniųjų įrenginių. Tai darome mūsų klientų patogumui ir dar didesniam komfortui sukurti.“